Close Menu
Verkstadstidningen
    Facebook X (Twitter) Instagram
    VerkstadstidningenVerkstadstidningen
    • Hem
    • Annonsera
    • Prenumerera
    • Företagens Webbsida
    • Om Verkstadstidningen
    • Kontakta oss
    • Tidigare utgåvor
    Verkstadstidningen
    Hem » WhizCut bygger sitt varumärke

    WhizCut bygger sitt varumärke

    2024-09-11
    Dela
    Facebook LinkedIn E-post

    Förra veckan genomfördes mässan AMB i Stuttgart. En av de svenska utställarna var WhizCut. På bilden ses medarbetarna Chris Schmidt (till vänster) och Niclas Axelsson

    –Genom att ställa ut på mässan bygger vi vidare på vårt varumärke, säger Niclas Axelsson. Till exempel den första dagen var mycket bra, flera av våra internationella distributörer besökte oss.

    Under AMB visade WhizCut bland annat WhizTwin 20. Det är ett extra stabilt avstickningsskär som gör att man kan gå ned i bredd vid avstickningar.

    Här är ett exempel – ett företag som idag sticker av med 1,5 mm kan med WhizTwin i stället sticka av med 1 mm.

    (Visited 48 times, 1 visits today)
    Per Sjögren

      Relaterade artiklar

      Seco Component Guidance ger kunder tillgång till anpassade verktygsrekommendationer på begäran

      Nyheter 2025-06-30

      Teknikföretagens 33 förslag för ett starkare tekniksverige

      Nyheter 2025-06-27

      Finepart Sweden får order på 73 000 euro för precisionsskärning

      Nyheter 2025-06-26

      Stålproduktionen ökade i maj

      Nyheter 2025-06-26

      Verkstadstidningen
      Box 2082
      169 02 Solna
      08-514 934 00

      Besöksadress
      Vretenvägen 6
      171 54 Solna

      Chefredaktör
      Per Sjögren
      08-514 934 06
      per.sjogren@vtf.se

      Få nyheter i mailen
        © 2025 Verkstadstidningen

        Skriv ovan och tryck Enter för att söka. Tryck Esc för att avbryta.